06/10/2025 uitstap bos

Vandaag zijn we met heel het tweede leerjaar naar het bos geweest. We hebben allemaal toffe opdrachtjes gedaan: zoeken naar dieren, bladeren vergelijken en onze naam versierd met natuurlijke materialen. We leerden zo veel nieuwe dingen over de natuur!

We hebben ook heel veel kriebeldiertjes gezien en ontdekt. Onder hout, in het mos en tussen de bladeren vonden we pissebedden, slakken, spinnen en kevers.

Het was een fijne voormiddag vol avontuur. We hebben genoten van de frisse lucht, het groen om ons heen en natuurlijk van samen op ontdekking te gaan!

1/16